fredag, juli 04, 2008

Night & day

Sofie kom hem till mig igår vilket skapade stora förseningar. Mötte upp Bex och Anna för en cigg innan jag åkte till Solli. Halvmycket folk men gäster som stannade länge. Många dj's och bra med drag. Albin och Kaffe körde stenhårt and I loved it. Några drinkar för många kände jag i morse vilket fler än jag nog också kände. Ponyboy höll mig sällskap vid högtalaren större delen av kvällen och jag undrar hur bakis han är idag. Flashan jobbade inte vilket var segt, inte heller Mr Tan. Missade Mr T vilket var tråkigt men kan nog tänkta mig en utgång på lördag så det tar vi då.
Tyckte sjukt synd om Katta som klev upp halv åtta i morse för att möta upp Martin och gänget inför helgens resa. Själv sov jag kvar några timmar och ska nu upp till stugan och olja decket och uteplatsen tillsammans med Maria. Mamma och Th har åkt iväg nu till hans föräldrars sommarhus så blir en romantic dinner for two tonight efter semifinalen med Nadal och Schuettler. Uppdaterar senare, puss.

Inga kommentarer: