torsdag, juli 31, 2008

Night active

Tycker egentligen inte om att gå och lägga mig när det redan börjat ljusna och fåglarna börjat kvittra men har inte funnit "ork" att dra mig tillbaka förrän nu. Det har varit en lång dag idag, ingen stress eller så men ändå. Träffade upp Rebecca runt 21 för en fika. Hon ska jobba med mig för första gången på lördag. Burn kör tre event på rad nu. Kate Ryan imorgon, Clean group festen på fredag och en annan fest på lördag. Det kommer bli kul. Kommer nog spendera största delen av kvällen på Solli imorn. Verkar som om våra båtgrannar kanske tittar förbi vilket blir spännande. Möjligt att en viss Mr även kommer dit om han hunnit tillfriskna. Denne betyder en hel del för någon som verkligen betyder något för mig, så vi får se hur det utvecklas härifrån. Barcelona sätter inte stopp för ödet min vän. Nu vill jag faktiskt bara mysa ner mig bland kuddar och täcken. Sleep tight.

Inga kommentarer: