onsdag, juli 30, 2008

Twist

Mobilen har börjat knasa, that sucks. Har precis börjat vänja mig av vid att inte ha två telefoner, förhoppningsvis har jag dock båda snart igen när en viss syster till mig tagit sig för att kolla upp vad som inte stämmer med hennes.
Nu är det en vecka kvar tills jag och Maria drar till Montenegro. Sparring åker dock iväg redan på lördag till Spanien på sin välförtjänta semester med la familja. Jag ser verkligen fram emot resan. Hoppas att vädret håller i sig bara. Det har tydligen regnat en del nu så det kan ju vara både bra och dåligt. Time will tell. Det som känns allra bäst just nu är att det kommer finnas saker att längta hem till. Mycket har ju hänt denna sommar. Både med jobb, relationer och händelser. Mycket finns att berätta. Får ta en sak i taget.
Ska ut med hunden nu, uppdaterar senare ikväll. Puss

Inga kommentarer: