onsdag, januari 28, 2009

Slow update

Sorry, varit dålig på att skriva. Varit lite kaos dom senaste dagarna på grund av sjukdom osv. Såhär har iallafall de senaste dagarna sett ut:
Åkte ner till GBG i onsdags. Spårad nerresa. Checkade in på hotell Flora och fick ganska direkt hoppa in i duschen och göra oss iordning. Gick och köpte Kina mat och slabbade ner uppe på rummet innan vi sen drog till Nivå. Kärt bemötande av Jojje samt personal för att sen dra upp och spela och bli totalt nersupen av Magnus, vår kära bartender som ville döda oss. Jojje var iallafall supernöjd, likaså Alex som spelar på Push så vi får se när det även blir vår tur där. Hade inte sett hur Push såg ut förrän Jojje gav oss en guidad tur i onsdags. Kan ju säga det att det syns att Stureplansgruppen lagt ner 30 mille på att fixa upp lokalen. Hur som helst så minns jag inte riktigt hur vi tog oss tillbaka till hotellet då minnesluckor infinner sig men att vi sen välte runt i rummet är ingen hemlighet, har inte skrattat så mycket på länge. Ångestladdad frukost dagen efter, påtvingad shopping och en helvetisk färd tillbaka till Stockholm.

Solidaritet senare på kvällen. Fuck hell, sliten jag var. Känns fan som ett under att jag ens pallade mig ut ur hemmet. Micke var dock ledig och vad som är roligare än det mesta är att se honom full för det händer inte ofta. Ler fortfarande inombords, han blir som ett barn.
Fredag, spenderades med Maria. På kvällen åkte vi ut till Jim och träffade alla grabbarna som jag inte sett på år och dagar. Sjukt mysigt. Dorian skjutsade hem oss, tur var det.
Lördag, upp tidigt: tennis. Åkte sen hem och mådde skit. Sov hela dagen, mötte upp Rebecca för att lämna skivor och hämta en klänning gick hem och sov fram till .. idag. Har legat i 40 graders feber och har fan hostat konstant i tre dygn. Känns som jag inte gjort annat än att göra situps. Så dessa dagar har varit mindre kul. Missade ju Viktors 25 års firande i lördags vilket sög. Kroppen sa väl ifrån tillslut. Har iallafall fått köra möten via telefon och fixa allt inför fredag liggandes framför datorn. Eventet är ute nu iallafall så nu väntar vi på att bannern ska upp på finest.
Känner att jag börjar bli frisk nu iallafall har dock lyckats smitta ner hela min familj. Nu gäller det bara att tagga till inför Solidaritet på torsdag och Restroom på fredag. Vila lördag sen jobba Cafét på söndag. Nånting annat som jag ser fram emot är att Dorian, Maria, Jim och jag ska på bio nästa onsdag. Grymt kul, hoppas på att allt går som det ska. Där har ni updaten. Now it's time for bed. Tjo

Inga kommentarer: