måndag, februari 02, 2009

Dessa dagar

Torsdags: Solidaritet. Så som alla andra torsdagar. Denna kvällen battlade Eddy med D&B vilket resulterade i riktigt hård musik, exakt vad alla ville ha.
Fredags: Premiär Restrooms Fredagsklubb. Tack alla vänner som var där och stöttade. Vi är inte helt nöjda med kvällen men då kan det ju bara bli bättre. Ska ta ett möte nu i veckan och prata igenom situationen.
Lördags: Thaimat, film. Tog en lugn kväll med Maria. Välbehövt efter att jag ju varit sjuk.
Söndags: Cafét med Burn. Första deltävlingen i COCK tävlingen. Bra med folk.

Det har varit några intensiva dagar nu. Måste se till att jag inte blir sjuk igen. Nu i veckan ska jag iallafall ha möte angående klädbutiken som ska öppnas, kan inte berätta mer just nu. Torsdag är det Solidaritet. På fredag har vi ett nytt tema på Restroom som jag kommer ut med lite senare i veckan. Lördag kommer jag antagligen att gogodansa med Clean Group, söndag jobbar jag Cafét som vanligt. På onsdag ska ju jag och Maria på bio med Jim och Dorian, vilket jag berättade senast. Looking forward to it. Hoppas nu allting går bra, speciellt nu när Katta och Johan är lite på g. Sen vill jag bara säga stort grattis till Kalle som ska bli pappa om några månader. Fick se ultraljudsbilden igår. Känns sjukt kul men även märkligt, mina äldre vänner börjar alla stadga sig på riktigt nu, själv är jag långt ifrån redo. Nej, mycket jag vill hinna med först. Så så är det. Sparring ligger fortfarande och sover i min säng så ska nog gå och krypa ner hos henne igen. Ta ta'

Inga kommentarer: