fredag, juli 31, 2009

17:17



Dags för ännu en fredag @ Club Nype. Får se hur pass mycket folk som dyker upp idag. Har hittills inte uppnått det trycket jag eftersträvar men det blir bättre för varje vecka. På måndag ska vi sätta oss och kolla spons och design på jackorna och på tisdag blir det annonseringsmöte med 107.5. Stora planer på gång till hösten. Det kommer bli bra ska ni se.
Idag har jag varit och fixat min klocka, så nu sitter den som den ska. Var sen och fikade med Anna, hade inte träffat Kalle på jättelänge så det var kul. Fattar fortfarande inte att han blir pappa inom en månad. Flicka eller pojke kan man undra, han kommer iallafall bli grym som far.
Sitter nu och kollar American Idol, är storförtjust i Adam. Ska snart duscha och fixa mig, skriva listan, äta middag och sen åka ner till klubben.
Igår var jag förövrigt hemma med Maria och kollade film, behövde ta det lugnt då jag brottas mot en förkylning som inte får bryta ut och i förrgår var jag, Anna och Charlie hemma hos Tristan och drack Smirnoff drinkar, lyssnade på musik och talked about life. Så lite så har de senaste dagarna sätt ut.



Adam Lambert

Inga kommentarer: