lördag, augusti 01, 2009

Första augusti

Jag är helt död. Vaknade för en halvtimme sedan då jag kom hem ca halv åtta i morse. Följde med Tobbe och Angela på en efterfest hemma hos Sanna, med ett udda gäng. Nåväl lite rosé och mentol cigg går alltid hem. Så hur var kvällen igår? Med tanke på omständigheterna var det bra, helt okej med folk och framförallt hade vi extremt törstiga gäster vilket alltid uppskattas. Ska idag sätta mig och kolla vilka dj's jag ska boka till nästa fredag. Funderar även på att ta in professionella poledancers till pianobaren, men vad ska det då vara för musik kan man undra. Det måste ju bryta mot de övriga två. Nu vill jag bara fixa våra jackor så snabbt så möjligt för det var fan kallt att vara pointer igår. Tack Anna, hela grannsällskapet, Björn, Tristan och co, Ilan och andra vänner som gjorde min kväll igår. Och tack Tristan, för den signerade skivan ;) You know I love it.
Nu ska jag och Maria upp till stugan en sväng, sen blir det bort till graven med blommor och ljus. Det blir åtta år sen inatt, helt sinnessjukt. Still miss you so bad, it's insane.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inatt var det även 5 år sedan min sambo och hans bästa vän gick bort. Hemska hemska dag!!

Carolina Martin sa...

Jag vet, det gör ont.. så ont!