onsdag, juli 08, 2009

180 bilder senare

Kom hem för en kvart sen. Var i studion i flera timmar och fotade med Anna och Viktor. Var grymt kul och tror det blev ett antal riktigt bra bilder. Avslutade med att jag och Anna tog några spexiga shots tillsammans också. Världens gulligaste människor är ni!
Förövrigt är jag riktigt trött. Inte hunnit äta ordentligt idag. Blev dessutom lite nere nu när jag kom hem och satte på tv'n med MJ konsterten från Rumänien och nu en dokumentär om honom. Inte skrivit så mycket i bloggen om honom nu efter allt men har nog fortfarande inte förstått att han inte lever längre. Även om jag den senaste tiden inte lyssnat så mycket på honom så hänger många, många av mina ungdomsår ihop med hans skivor, idolbilder och drömmar om att jag någon dag skulle träffa honom. That's never gonna' happen now. En inspirationskälla större än någon annan, en kung och ett barn. Odödlig och evig, all kärlek till dig.
Nu ska jag slänga i mig nåt att äta, springa ut med hunden och sen hoppa i säng med Gerard Butler. Det är fullmåne vet ni.

2 kommentarer:

B sa...

älskar din blogg!

Carolina Martin sa...

tack så mycket, vad kul :)