onsdag, juli 08, 2009

Mercredi

Idag har jag ätit våfflor. Jag har även klippt och filat ner mina naglar. Känns lite konstigt än så länge men är sjukt mycket enklare att skriva snabbt på datorn, spela piano och skriva sms. Har i och för sig vant mig vid att lägga tummarna på sniskan då men icke längre mina vänner. Ja ni. Nu är det två dagar kvar innan smygpremiären på Nype. Har skickats ut ca 6000 invites och jag kommer även skicka ut ett massutskick via sms ikväll. Hoppas att ni alla kommer förbi och spanar in den ny renoverade lokalen. It's nice. Har fortfarande lite grejer kvar att fixa och ska imorgon ringa Jojo och dubbelkolla att han är fit for fight. Blir förövrigt ett litet möte ikväll. Sebbe fyller ju år idag också så blir nog en drink eller två. Får uppdatera senare. Puss

Inga kommentarer: