fredag, juli 10, 2009

2night's the night

Satte precis på kaffet och är nu tillbaka framför datorn. Suttit och tagit emot namn hela morgonen. Vaknade med 43 nya sms, inte konstigt att jag sov dåligt. So that's that. Ska börja fixa mig om några timmar och sen sticka iväg till klubben. Ska dock äta middag med Maria och Mamma innan det. Funderar på om jag ska iväg och sola, känner mig inte så brun. Vi får se. Nåväl, skickar iväg namnen vid halv åtta, så se till att ni är uppskrivna innan det annars kommer ni tyvärr inte in. Kommer en hel del kul människor så det kommer bli grymt.
C you 2night at Nype.
För lista, maila namn till: carolinamartin@live.se

1 kommentar:

Liiiiisa sa...

Hej gumman! Tänkte bara säga att jag har skaffat lösenord på min blogg. Användarnamnet och lösenordet är lisa. Puss puss