torsdag, juli 09, 2009

Nype

Öppet imorgon 22:00 - 03:00
Lästmakargatan 8, rakt upp från Solli alltså.
Ålder: 21 (undantag för riktigt nära vänner, släktingar & a-list)
Vårdad klädsel är ett måste.
Inträde: 120 kr, inklusive garderob
Fritt inträde fram till 22:30 för alla
Listan gäller till 23:30 (även där finns undantag)
Förövrigt kommer det hållas en drinkbjudning vid 23:30 imorgon då det är en smygpremiär för klubben. Jag är väldigt förväntansfull och ser verkligen fram emot morgondagen. Jag kommer nog ha på mig den svarta klänningen som mamma överaskade mig med för några dagar sedan. Inte så kort men väldigt söt and sparkly. I would think that's it. B there 2morrow or suck :)

----------------------------------------------------------------------------------

Bilder från två av toaletterna, en av väggarna och en av sofforna.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 kommentarer:

Liiiiisa sa...

det låter awsome, baby!

AAA sa...

Låter grymt, ska se silva spela också ;)

Carolina Martin sa...

Kommer bli grymt :)
Hoppas du kommer gumman!

Jojo spelar ju på mitt golv så då lär du gilla det! Så AAA - be there! :)