måndag, oktober 12, 2009

vecka 42

Today it's monday. Känner mig lite småstressad över en massa skitsaker. Att det blev en lång natt i lördags behöver jag understryka. Solidaritet efter jobbet och efterfest hos Nenne och Pelle med personalen. Har inte varit så bakis som jag var igår på evigheter. Idag är jag dock på nya spår. Ny vecka, seminarium imorgon - har dock inte fått tag på min sångare (?) han heter Oskar iallafall, who is he and is he hot? Det kan bli kul imorgon iallafall, måste bara se till att repa in allt idag. Ikväll har jag möte med Fredrik. Nu har gruppen på FB gjorts om för Nype. Jag har tonat ner mig själv och står nu mer i bakgrunden under några kommande veckor, lika mycket jobb kommer det bli för det. Sen mer i veckan har jag två andra jätteviktiga grejer i skolan, jobba med klubben, repa, sola, träna, you name it. Nu är mitt kaffe klart och jag ska tillaga risotto, varit sugen på det hela morgonen. Over and out.

Inga kommentarer: