fredag, oktober 16, 2009

Weekend

Hello lovers. Första fredagskvällen med nylastad styrka. Listan är lång och snabba käftar upplyser. Jag avvaktar då nya erbjudanden lockar. Håller jag fast i det jag redan uppnåt? Time will tell. Jag får iallafall se hur jag gör med Berlin nu nästa månad. Tydligen blir det Milano under en vecka på jullovet. Kontrakt har skrivits på och fyra spelningar är inplanerade på fyra fester med ca tusen pers per event. Om detta går i lås kommer jag vara så lycklig, så lycklig. För övrigt så har jag konsert den andra december tillsammans med övriga pianister och sångaren in school. Om man inte gillar verk på franska så bör man inte komma. Jag är iallafall förtjust i det jag framför och det är alltid ett plus ju. Nu blir det iallafall kaffe och att tagga till inför ikväll. See you out! Juste, stort grattis till Anna som fick godkänt på sin tenta :)

Inga kommentarer: