onsdag, januari 13, 2010

Bedtime story

Lång dag idag. Fixade en massa grejer idag hemma och fick även passa Vitas i några timmar ensam. Han är i sin värsta busålder just nu vilket har resulterat i mindre härliga rivsår på ben och armar. Dock blir det kort klänning imorgon iallafall. Mamma överaskade mig med en jättesöt beige liten sak idag, i love you. Så vad har jag mer gjort idag. Drog till Nype vid 18 tiden och fixade med ljus och ljud inför imorgon. Tror Dragan blev nöjd. Imorgon blir en ännu längre dag. Har massa samtal att ringa på dagen, sen ska jag hjälpa mamma med några datagrejer sen blir det att fixa inför kvällen och en eventuell middag på TH innan öppning,time will tell. Så kära dagbok, jag lovar dig härmed att skriva oftare då jag faktiskt upptäckt hur kul det är att läsa gamla inlägg. Punkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för hjälpen! :) Lycka till med bloggen

/Stanny