tisdag, januari 12, 2010

TUE

Känns som om det blivit mest länkar och bilder på sistone. Har väl inte direkt orkat sätta mig och skriva någonting vettigt. Vårterminen börjar nu när som helst så jag njuter så mycket jag kan av ledigheten. Jobbade iallafall som vanligt i fredags, drog till Solli efter det och sen stack jag och Angela hem till Patrik på efterfest. Blev en runda i Solna Centrum efter det så kom väl hem vid två på lördagen. I söndags skulle jag haft möte men blev framflyttat till igår så jag hängde på Zipper till stängning och drog sen med Micke och Jens till Cafét. Eftet det en cab bort till Båten. Minns inte riktigt hur jag tog mig hem, men sjukt rolig kväll. Igår hade jag iallafall möte med Nype gänget inför eventet med Michael Mind imorgon. Måste antagligen ner till klubben ikväll igen och programmera nya lightshower osv. Anyways, nu ska det drickas kaffe och fixas med lite texter. Hola out.

Söndagsbild på mig och Vitas.

Inga kommentarer: