måndag, april 26, 2010

Helgen



Igår blev det middag med Mamma, Thomas och Marianne. Vin och många skratt i några timmar. Tog mig sen till Scandic Malmen och mötte upp Anna, Elin och Ellen. Satt där och umgicks i några timmar tills sen jag och Anna åkte in till Sollan. Mycket folk, bra stämning och goda drinkar. Tackar för mig, grym kväll. Vaknade rätt sent idag och myste framför tv'n tills jag gick och fikade med Rebecca på Dejan. Blev sen middag hemma och film med Maria.
Nu är det ny vecka. Måste ringa min sångare, boka in tid med min lärare och styra upp lite grejer. Har en to do list inpräntad i huvudet och måste nu se till att få allting gjort. Ska nog äta middag med Rebecca och Anna snart och planera GBG lite sådär. På lördag ska jag och Anna ut och käka är det tänkt. Så det är lite vad som komma skall. Nu ska jag göra manikyr och sen sova. Ovah!

Inga kommentarer: