lördag, april 24, 2010

Update


CAROLINA MARTIN

Hello sweets. Nu är jag nästan helt frisk och back on top. Så vad har jag haft för mig den senaste tiden? Filmkvällar med Maria och andra vänner. En hel del fikastunder bland annat på Rival, Oj oj oj, Dejan, Snapps och Mocco. Mysiga hundpromenader och långa middagar med goda viner. Massvis med repetioner och därefter en riktigt lyckad konsert. Utgångar, drinkar och det vanliga: drama och intriger. But life goes on och jag är mer taggad än vanligt vad gäller skolan. Funderar på att åka iväg på en kurs om några veckor. Ska iallafall ha möte med Anders snart angående jobbgrejer och ska även kolla lite gig framöver med en potentiell ny bokare. We'll see.
Hade en grym kväll med Maria igår. Blev lite drinks på Odenplan innan vi rullade ner till Solidaritet. Träffade bland annat Olle, Jesper och Micke S som jag inte träffat sen våra höstliga champagne efterfester och sommriga båtresor. Träffade även på Daniel som tyckte det var jättkul att blotta mitt ass inför hela innergården, får väl bjuda på den. Jag och D tänkte iallafall planera in ännu en grillfest på kolonin nu snart, var ju så mysigt sist.
Nu sitter jag i sängen och äter jordgubbar och funderar starkt på om jag ska kravla mig till duschen. Blir nog en utgång ikväll igen, det är fint väder och jag har en tunika att använda for the first time. Kanske käka middag ute? Oavsett, ha en grym kväll!

Inga kommentarer: