måndag, april 12, 2010

Party S sleepy S

Förutom en stor dispyt med en vän till mig så var lördagskvällen superlyckad. Mingel, presentutdelning, middag och tårta. Somliga bjöd även på stripptease, stämningen på topp. Tillslut var vi iallafall tretton pers som drog till Solli. Jättetrevlig kväll, tack snälla allihopa.
Vaknade igår morse och var inte bakis konstigt nog, bara trött och seg. Trots det tog jag, Maria och Erica en promenad i Tanto och gick ner till Årstaviken där vi la oss på en brygga i solen. Riktig vår och värme är precis vad jag vill ha just nu. Hur som så blev det lugnt på kvällen, kände mig krasslig och har saker att göra idag så blev film och mat för hela slanten.
Idag är jag lite snuvig men inga undergångar för det. Har ont i armbågen också. Vet inte riktigt vad som hände i lördags men det ser ut som att någon bränt mig med en cigg, rejält, på armbågen. Ont gör det. Har iallafall precis ätit frukost och ska snart styra upp mig. Ska in till Mocco och fika med Anna och Rebecca innan jag ska till Ackis och repa med Sofie. Ska kika in lite i studion efter det är det tänkt. Nåväl, måste kila. C ya' later.

Inga kommentarer: