lördag, april 10, 2010

Weekend fun and games

Repade med Sofie igår vilket gick bra. Hade även en liten deeptalk session då jag av någon anledning är den som ska ge förhållande tips till Sofie så fort det knakar. Why man? Tror jag är sista personen man ska fråga. Hur som så blev det Nype på kvällen som vanligt, mötte upp Maria och sen en efterfest på det. Konstig fest, men intressant.
Idag vaknade jag och var supertrött, blev relativt sent igår. Ska iväg och sola nu innan jag ska hem och göra mig iordning. Ska även hinna baka en tårta och styra upp my looks innan jag ska hem till Anna och lämna tårtan. Sen ska vi iväg och storhandla. Ikväll ska vi ha middag för tio vänner (jag och Anna firar äntligen våra födelsedagar) och sen ska vi gå ut är det tänkt. Får se hur den här kvällen slutar.
Måste bara säga det att de senaste dagarna har det sträckts ut många oväntade händer och jobbförslag och erbjudanden har dykt upp titt som tätt. Känner mig lycklig och uppskattad, hur bra är inte det? Nu måste jag skynda mig. Have a good night. Hasta la vista.

CAROLINA MARTIN & ANNA NORMAN

Inga kommentarer: