måndag, juli 26, 2010

Hello babes

Jag & Maria ny duschade i Båstad.


Idag är det måndag och ny vecka. Känner mig helt dagvild faktiskt, har ju ändå ledigt nu förutom fredagar som håller ihop veckorna på något sätt. Hur som helst så har jag inte mycket planerat de närmaste dagarna vilket är hur skönt som helst. Har rehab nu så ingen alkohol förrän Elba. Jag och Maria drog nämligen fram roséboxen igår och satt på balkongen med vindruvor, grönsaker med dipp, musik, cigg och tända ljus. Två av hennes killkompisar kom förbi en stund också. Blev sent och känner av det idag, men som sagt, vita dagarna up and comming.
Idag ska jag in till stan och shoppa med Maria och mamma. Tänkte även ta en fika med Rebecca om vi kan sluta ringa om varandra. Måste ringa Anna också och kolla om hon lever, såg nyss att Maggan försökt nå mig dessutom. Annars så blev jag även väckt av ett halvkul sms imorse och min x-chef ringde igår kväll. Vad händer?
Så det enda jag måste göra de närmsta dagarna är att öva ordentligt, träna, ha möte med Anders, sola och jobba fredag. Tänker se till att kolla massa film och äta god mat, älskar ju faktiskt att laga mat. Så blir det Västerås på lördag. So that's that. Funderar på att åka utomlands på måndag om en vecka och skita i Göteborg. Får se hur det blir. Men nu ska det lunchas! Hörs sen.

Inga kommentarer: