tisdag, juli 27, 2010

Tuesday today


Hey peeps. Idag har jag än så länge inte gjort speciellt mycket. Satt ihop ännu en klädstång, sorterat klänningar, lunchat med mami och Maria, läst mail och styrt upp lite ny musik. Sitter och drar mig för ett mail jag måste skriva ihop nu. Hatar administrativt skit, iallafall när saker inte är som de ska vara. Varför kan inte folk bara samarbeta så skulle det underlätta sjukt mycket. Blir så trött.
Igår åkte jag och Maria in till stan och kollade på kläder och lite annat kul. Känns dock utplockat och som om det är någon form av mellansvacka just nu. Jag vägrar köpa höstkläder när det är juli, inte en chans. Mötte iallafall upp Anna och Rebecca och tog en fika på ett ställe vid Hötorget, minns inte vad det hette. Jättemysigt. Åkte hem sen, åt middag, tog en powerwalk och avslutade med att se Sex and the city 2:an. Känner mig lite besviken faktiskt, tycker inte att det hände så mycket. Men den var rolig och jag kommer alltid älska SATC.
Nu ska jag fortsätta sortera mina kläder, styra upp lite mer musik, bränna lite skivor och sen få iväg det här mailet. Uppdaterar senare.

Inga kommentarer: