onsdag, augusti 25, 2010

Onsdag

Det har varit jättedålig uppdatering på sistone. Detta beror på att min dator kraschade som sagt. Nu är den dock lagad och hemma igen, så ska börja skriva mer nu samt försöka komma ikapp med alla bilder jag vill lägga upp. Det mesta kommer iofs laddas upp på face. Keep a look out friends!
Igår fikade jag med Anna och bestämde lite vad gällande Bex's present som hon får på fredag. Hennes riktiga födelsedag är ju imorgon och hon är i Uppsala vilket suger.
Jag försöker styra upp allt inför hösten vad gällande plugg och jobb. Letar faktiskt efter ett till jobb nu. Känns som jag vill ha mer security, samtidigt måste jag ha tid med plugg, rep och övning. Vad gäller jobb så är det snart fredag och ännu en kväll på Solidaritet. Denna vecka spelar Simon Delér med support av Sam Heyman och Leonard Müller. På Hawaiigolvet hittar ni Alberto Canas. Blir en riktigt bra kväll, löningshelg och allt. Eventet på face hittar ni: här.
Nu ska det sorteras kläder och fixas ny musik. Hörs sen!

Inga kommentarer: