lördag, augusti 28, 2010

Mår som förtjänat

Träffade Anna och Rebecca igår och satt och fikade på Östermalmstorg en stund. Bex var hes som satan så man märkte att hon hade haft riktig raj raj hela veckan i Uppsala. Åkte hem efter det med ett mellanstopp på Systemet. Blev middag och so on efter det och sen bestämde vi oss för att dra från stan. Hoppade på tåget till Västerås, och började dricka vin. Väl framme mötte vi upp Robban ocb Andreas på Tabazsco. Satt där en stund tills Jonas, Peter och grabbarna åkte in från Elba då det tydligen var för kallt och för lite folk för att de skulle orka ha öppet. Slutade med att vi alla drog till Pluto och blev dyng. Hade så sjukt kul där. Mat på Tip Top efter det och sen bort till hotellet där det blev lite afterparty. Vaknade upp idag och mådde skit. Hann iallafall ner till frukosten där jag tryckte i mig det mesta för att må bättre. Hur som så åkte vi hem och nu ligger jag här i sängen framför tv'n och tar det lugnt. Är bjuden till Uppsala på 30-års fest, kräftskiva och utgång, känns som ett omöjligt projekt samt att jag precis fick mess från Jesper om att Björn har kräftis på Ljusterö ikväll. Tror inte jag klarar av att åka båt idag. Too bad. Får ge det några timmar och se vad som händer. Ska försöka träffa Anna en stund nu snart innan hon ska äta middag med V. Nu känns det som att jag skrivit jättemycket så jag avslutar med att citera Jonas imorse: "det känns som att nån knullat mig i huvudet och bajsat mig i munnen samtidigt".

Inga kommentarer: