måndag, augusti 30, 2010

Time for bed

Blir att dra till UM imorgon bitti för att sen möta upp Anna innan jag ska till skolan. Ska ut till Kungens Kurva efter det med Maria och köpa lite stuff. Måste fixa lite andra grejer imorgon också, hatar när saker hänger över en.
Blev en riktig lugn lördag. Maria drog ut med tjejerna och jag blev hemma med film samt en promenad ner till Hornstull och tanto där det var festival hela helgen. Likadant idag. Styrt upp med musik och noter, käkat middag med familjen, fikat med Anna på Medis och sen kollat film.
Denna veckan blir det mest skola. Solidaritet har öppet på onsdag också, Albin (Myers) kommer och spelar vilket kommer bli fett. Så kan redan nu säga till att maila mig för fri entré osv. Lägger upp mer info imorgon. Torsdag ska jag och Anna stå på Christos Masters som "kändis Caddies" vilket kommer bli askul. Måste dock upp typ kvart i sex på morgonen och se fixad och fräsch ut vilket inte är så nice. Fredag är det Solidaritet igen, återkommer om lineup.
Nu måste jag verkligen sova. Har träningsvärk, superont i muskelfästet vid vänstra skuldran också och en förkylning jag slåss mot. Oh well, good night.


Jag & Anders.


Inga kommentarer: