fredag, oktober 01, 2010

Fredag

Ikväll är det Solidaritet som vanligt. FB eventet hittar ni: här. Som vanligt kan ni maila mig för gästlista och fri entré. Jag är fortfarande jätteförkyld så vet inte om jag kommer dyka upp ikväll. Har undvikit denna förkylning länge men gick inte längre och ja, nu sitter man i skiten.
Sofie har konsert ikväll vilket betyder att kusiner och kusinfamilj kommer till Stockholm.Blir att äta med middag med samtliga och sen överleva "frågestunden". However, det är jättefint väder idag, ska träffa Anna om en stund för en fika på Rival och sen blir det att dra till en fotostudio på Söder där vi ska hämta upp presentbags. Imorgon ska jag förbi en hårstudio då jag ska prata med en brud som vill ha med mig i en frisyrvisning på Stures. Maybe baby. Den enda studiotiden jag bryr mig om är nu i nästa vecka, vill få klart två olika låtar, en houselåt och en poplåt. Ska nämligen käka middag med mamma och tre av hennes vänner nästa lördag var av en av dom är producent och bolagssnubbe och really good to know och jag ska lämna utlovat material.
Nu, dags för lite städning och sen en dusch.

Inga kommentarer: