söndag, december 31, 2006

New Year

I fredags blev det som sagt utgång med tjejerna.
Jag åkte ganska tidigt till Lina där vi gjorde oss iordning. Sen mötte vi upp Katta och Martina och drog till förstället! Där mötte vi Toki och Texas. Jag träffade även på Vera Matthews, Ina och Denise samt "brödra" också. Ett lyckat förkrök.
Sedan drog vi oss in mot Stureplan och CandyRoom.
Det var lite folk, och även om jag förväntat mig det blev jag faktist besviken. Men efter några drinkar lättade stämningen och det kom lite fler gäster iallafall. Vi var på riktigt gott humör när vi tillslut drog oss vidare. Vi hade träffat på Stefan Engblom på Candy och tog sällskap med honom, Andreas Backwall och CO till Solidaritet. På vägen dit fick vi iallafall höra hur Twisted Tweak blivit till och hur den egentligen från början var en jingel för Toyota. Tur var väl det att det inte blev så ;P
När vi väl kom fram till Sol kom inte killarna in (?!) så dom drog vidare till White. Martina försvann iväg med Gustav Granath till Labbet, (?!?!?!) jag fattade absolut ingenting av det. Men shit happens. Katta, jag och Lina drog givetvis in.
Hur som helst så var det bra, som vanligt. Tyvärr spelade inte Gran Daddy men Dweak är ju festlig han med! Han verkade lite kinkig först men verkade tagga till när han såg oss släppa loss när Twisted Tweak äntligen spelades. Dock surade jag över att jag inte fick höra Lethal Industry. Har du inte den så ladda ner den genast! Så otroligt bra!
Lina blev förövrigt superfull på nolltid och drog ner mig till dansgolvet där nere, det med "gamla hits" där vi blev fast en stund..
Tillslut var vi på väg mot Norrmalmstorg för ett nattmål medans Lina överlyckligt plockade pusselbitar kring röda mattan. Darling!
Kvällen slutade med att Lina åkte hem. Katta och jag skulle egentligen på efterfest hos Carl Adams kompis på Skeppargatan men istället åkte vi hem till Stefan Engblom och sov vilket var supermysigt.

Dagen efter vaknade vi tidigt. Katta och jag drog och solade en sväng. Skönt att få lite färg!
Sedan drog jag in till Biblioteksgatan för en liten shoppingrunda. Nog hitta jag min klänning till slut och accesoarer till också. Yeah baby!
Sen bar det hem en snabbis innan jag åkte in igen för att träffa Lina för att hjälpa henne köpa hår(till extentions). Sen hem igen där jag på bussen träffade Milosh.
Sofie kom senare på kvällen och vi kollade på film och mös. Nu ligger hon och sover och jag ska snart joina henne, kurr.

Imorn (idag) är det Nyårsafton. Allting är halvplanerat. Blir en mysig middag med tjejerna först iallafall. Sen får vi se vilken av alla festerna vi faktist går till. Känns som det vore lika trevligt med en supermysig hemmakväll. Efter allt cyniskt prat i fredagsnatt skakades min barriär om en aning och jag känner att jag faktist tappade fotfästet en aning. Är det dags för en förändring mån tro? Frågan är ju i vilken ände man börjar isåfall, och vad är det för målsättningar vi har egentligen?

Xtra: Är lite besviken att jag inte kommer träffa "Mr Sexy" på nyår. Det känns töntigt att ens tänka så men jag är ett barn i själen. Can't help it. "Mr läder" är oplanerad så man vet aldrig om man ses en snabbis åtminstone. Allting är relativt. Planerna att åka ner till Halmstad över nyår ströks, jag vet desutom inte riktigt hur läget är därnere för tillfället. Kommer dock få upp mina kära Tylösandare om några veckor.
Förövrigt har jag fått upp ett nytt spår. Mer säger jag inte, haha!
Gillar vi inte alla att jaga lite? ;)

Förhoppningsvis får vi alla en trevlig kväll imorn(idag) iallafall!
Take Care & Gott nytt år!
Puss

1 kommentar:

Lina Sundelönn sa...

haha jag hade glömt det där med pusselbitarna hahaha fan va kul!