fredag, december 15, 2006

Pay my Lifesyle

Efter en lång dag av bakfylla och ångest är jag back on track. Det blev för övrigt ingen Luciavaka i tisdags. Efter långa samtal med tjejerna bestämmde vi oss för att ladda inför onsdagen istället. Så jag tog god tid på mig att träffa skåningarna vilket var supermysigt! Drog mig sedan mot Brahegatan tillsammans med Debbie för att kolla på film och mysa hos henne. På vägen mötte vi Adam Zelioth som var superfull.

Onsdagen var stressig överlag men Djäknespelat var helt sjukt bra, strippen var underbar och stämningen var verkligen på topp. Sedan åt festkommitten middag på Carpe Noctem vilket var sjukt gott. Senare började även Djäknefesten som var en kanonsucce! Det började lugnt och sansat med började spåra redan vid halv elva tiden. Jag och vännerna beställde in ett antal skumpaflaskor som sprutades ut över dansgolvet! Haha, folk är inte vana vid lyxiga duschar ;) Jag mådde guld och blev kalasfull! Vid halv tolv kom våran gästdj: DJ Samvice, min käre vän. Och som väntat var han bäst och höjde stämningen ännu mer!

Meningen var ju att jag skulle vidare in till Stureplan sen. Katta, Lina och Martina sa att vi inte skulle hinna till Laroy, utan direkt skulle till Solidaritet vilket jag totalt glömde bort. Packad och lycklig traskade jag iväg med Gustav Thorslund in i skogen (Skåneparken, tror jag) och jag hade ingen aning om vart vi var. Efter mycket övertalning från min sida fick jag tillslut beställa en taxi som körde mig hem. Kvällen var guld och jag längtar efter att få höra folks kommentarer för nu har dom fått se hur man festar på riktigt!

Ikväll blev det heller ingen sturemiddag. Mina girls och jag orkade inte.
Förövrigt gick mötet idag med EventXL bra. Trots att jag kom försent mötte Wallin mig med öppna armar och Micke verkade glad. Dom andra tjejerna var supersnygga och jag tror att det kan bli kul. Ska bara läsa igenom kontrakt och sådant så får vi se om detta är ett jobb för mig :)
Efter mötet gick jag till Sturegallerian i hopp om att hitta några bra presenter till släktingarna i USA. Hittade tillslut underbara handskar som jag också vill ha nu ju.
Efter det, en promenad till Kommendörsgatan för att äta middag och mysa med Marika Dahlbäck.

Imorn blir det däremot utgång. Förfest hos Marika för att sedan möta upp Lina och CO för en superkväll! Blir leoparden imorn faktist. Finns två personer som jag vet kommer uppskatta det, haha.
Ska ladda ner lite musik nu iallafall. Hittade låten som jag och Katta letet förbrilt efter, äntligen :) Sen blir det skönhetssömn.

Take care,
ta ta'

Inga kommentarer: