onsdag, december 27, 2006

Skvaller

Hellu!

Dagen har rusat iväg och jag har inte hunnit göra särskilt mycket. Hann dock ha en supermysig fika med Rebecca Freding idag och prata lite om dom senaste dagarna som gått. Hon hade sin supersnygga nya Klein väska som passar henne alldeles utmärkt. Love it.
Ett av dagens samtalsämnen var att min skola, Södra Latin, tydligen fått en egen blog. Det är två personer som skriver inlägg och skvaller om personer på skolan och ingen vet vilka dessa författare är. Jag är otroligt nyfiken. Läste igenom inlägget om Djäknefesten och alla dess kommentarer. God Damn vad folk skvallrar runt. Hittade ett antal inlägg om mig och von Maggot. Vem är det som sprider dessa rykten undrar jag? Dock har jag börjat vänja mig vid att folk på skolan skvallrar om mig.. Skönt att jag är så pass självständig att jag inte bryr mig en sekund om vad folk säger. Det är trots allt bara sorgligt att folk inte har något bättre för sig än att sitta och prata om mig och mitt liv. Jag njuter för fullt och känner tvärtom att jag växer utav det. Helt underbart.

Lina åkte förövrigt iväg till Småland idag och Debbie till San Fran med Emelie Aulik, kommer sakna er älsklingar!

Nu ska jag iallafall fixa mig lite snabbt, ska iväg och träffa Nadia Moberg och Linnea Bergstam nu. Så blir det utgång ikväll iallafall. Tror det blir en sväng till Candyroom, Laroy och Cafét så får vi se sen vart avslutet blir!
Skriver mer imorn om kvällens bravader.

Ciao

ps. second base med mr läder ds.

Inga kommentarer: