onsdag, oktober 03, 2007

Confused

Idag har jag tre viktiga lektioner, måste även ta ett deeptalk med Bojsten. Usch, gillar inte dessa arrade möten med påtvingat medlidande. Efter det ska jag träffa Nadia och mysa en stund för att sedan ikväll gå på Stefans releasefest för Poop n Loop på Cafét tillsammans med Katta m.fl :) Blir nog grymt kul! Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig. Undrar om man kommer springa på mr Hi? Fnitter.

Hade för ett tag flytit runt i mitt och faktist valt att ta avstånd från den sidan som dock ändå varit en så stor del av mig och det jag gör. Det behövdes bara en kväll, en kväll med namn, minnen och nya uppdrag, i'm back.
Distanstagande vs motsägning. Ett bondageförhållande dömt att ge märken. Hur får man det på jämnhöjd?
Det värsta är att hon bara ger den ena halvan. Hon vet bara om ena halvan. Deal with it, jag måste.
















Stranger, as in me, as for you.
Never the less, you're the small person.
You give away what you do not have.
Wakeup call, you're missing the big picture.
Spend it, spend me.
You just don't have a clue.
Careface, fucking careface.

Inga kommentarer: