lördag, oktober 06, 2007

Ångest

I onsdags tog jag mig till Cafét runt 23.00 Träffade Katta och Kimberley vid dj båset där Stefan stog och spelade som bäst. Stämningen var på topp och det var bokstavligen smockat med folk på dansgolvet. Träffade på Ina, Vera och Emma som jag sedan spenderade resten av kvällen med. Var superkul att träffa dom, då det varit hundra år sedan sisst! Upp på hyllan men Ivan Da Silva, träffade även Therese och Lina där. Daniela kom dit en snabbis vilket var jättemysigt. Inte träffats på hur länge som helst. Efter Cafét drog vi till White. Kändes som att alla verkligen var där. Hemgång för att sedan dra upp tidigt på torsdagen till skolan. Åkte och lunchade på Merci efter det. Marias chef, som förövrigt har fru och barn stog och flörtade med mig, hjälp?
På kvällen åkte jag hem till Daniela för att fixa oss för kvällen. 19.00 hade vi bord på Il Conte för att fira att Ina fyllde år. Ina, Daniela, Emma, Denise, Chatrine, Arba, Andreas och jag var alla taggade och fruktansvärt mätta när vi sedan tog oss till Cafét. Miss World Sverige hölls där och även då var det proppfullt med folk. Almedina var med i tävlingen, så vi stog och hejade för fullt. Det var mest branschfolk där och medelåldern var högre än vanligt så vi åkte hem lite tidigare än planerat. Efter att ha sagt hejdå till Daniela och Denise drog jag och Emma och mötte upp Emelie för att sedan svänga förbi Stures och hälsa på Keda som verkade på riktigt gott humör. Taxi hem. Igår var det skola igen, var kvar riktigt länge, var tvungen att bli klar med en låt. Svängde förbi Seven Eleven Vallhallavägen och köpte färdigpasta till middag. Väl hemma hos Daniela såg vi på idol och pratade om dagarna som gått. Efter någon timme började jag må skitdåligt och kvällen slutade med att jag helt skakis fick ta en taxi hem. Jag hade blivit matförgiftad. Har knappt sovit på hela natten nu och idag är det trots allt bättre men då är det andra saker som gör att jag når dåligt. Att det aldrig kan vara riktigt bra. Det ska alltid vara nån liten småsak som ligger och trycker i ett hörn och stör vardagen. Jag är skitledsen idag. Har förlorat en av mina bästa vänner pga en intärnsak som framstod som någonting helt annat. Vet inte riktigt vad jag ska göra då hon vägrar svara när jag ringer. Vad gör man i en situation som denna. Hon betyder jättemycket för mig och jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorar henne för gott. Jag blir så himla arg på mig själv, det var så himla intärt och jag förstår nu hur fel och hemskt det måste ha låtit för en utomstående. En part på väg att få psykiskt sammanbrott. Hur finner man lugn? Jag känner mig hjälplös och tom. Förstår inte hur det kunde bli såhär! Jag är då ingen expert på långvariga relationer.
Ikväll är det lördag, ska ta det lugnt med Maria ikväll, får se om nån av grabbarna kommer hit också. Tror vi ska på bio. Orkar inte festa ikväll, ska ju desutom på Dirty South imorgon på Cafét. Känner mig väldigt splittrad angåenge mr Hi också. Allt för många, allt för mycket. It's all out of control. Jag lämnar det åt ödet.
Ha en supermysig lördagskväll mina vänner.

2 kommentarer:

k-dub sa...

sparring finns för dig vännen!!!!

Carolina Martin sa...

jag vet, och tack min älskade!